מנהל הפקת אירועים
מטרות התכנית: הקורס מיועד למנהלי אירועים בארגונים, מפעלים ועמותות, לעובדים בחברות הפקה ויחסי ציבור, או למעוניינים להעשיר את ידיעתם בתחום ניהול והפקת אירועים. אנשי חינוך או סטודנטים בעלי גישה לתחום יצירתי זה. כמו כן מקובל שמוסדות מסוגים שונים נוהגים לשלוח אנשים מטעמם להשתלמות על מנת שהמוסד יוכל להשתמש בידע שלהם ולחסוך בהוצאות בעת הפקת אירועים מסוגים שונים שעלותם אצל קבלן חיצוני גבוהה יותר.
בין נושאי הלימוד: מבוא להפקת אירועים: סוגי אירועים, מרכיבי האירוע, צרכי הלקוח ותיאום הציפיות, תפקיד המפיק והכישורים הנדרשים לו. תכנון הפקת האירוע: הגדרת מטרות ויעדים, קהל היעד והכרת השוק. הכנת תיק אירוע ובניית תקצוב לאירוע.בניית תוכנית עיסקית, כתיבת בריף,גיוס חסויות,שת”פ,טבלאות ארגון. תמחור אירועים: שיטות לתמחור אירועים, כנסים, אפקטים ומולטימדיה. תדמית וסטיילינג: לבוש, הופעה והתנהגות העובדים והדיילות. אירועי אופנה: הכרת אירועי אופנה ולימוד הפקת אירועי אופנה כגון:צתוגות אופנה, השקות לקולקציות סטים לצילום ועוד… עיצוב אירועים: יצירת אווירה, תפאורות ועיצוב השטח והאירוע, עריכת שולחנות, שזירת פרחים ובלונים.הכרת זרמי באומנות ועל פיהם פניית קונספט עיצובי. הגברה ותיאורה: מוסיקה ותקליטנות, מולטימדיה ואור קולי, תאורת אווירה, פירוטכניקה וזיקוקים. מזון ומשקאות: הניהול הקולינארי, בניית תפריטים, סוגי הסעדה, ההתארגנות והטיפול במזו ובמשקאות. לוגיסטיקה ותפעול: שיטות ומודלים לריכוז מידע. התכנון בשטח, גיוס, הדרכה ותפעול עובדים. ריכוז . חוזים וניהול: הזמנות עבודה, סגירת חוזה מול ספקים, הסכמי עבודה ועוד… רישוי אירוע גדול: לימוד הנוהל לקבלת רישוי על אירוע גדול. בטיחות ואבטחת אירוע: תקנות ונוהלי עבודה. אטרקציות לאירועים: סקירת האטרקציות הקיימות ורעיונות שונים לשידרוג אירוע, מחשבה יצירתית . תוכן האירוע ובימוי: הכרות עם עולם הבימוי וההפקה היצירתית, ארגון טקסים, ארגון מצגות,בניית ליין אפ והתאמת אומנים, בניית קטעי קישור קטעי תוכן. אירועים בטבע: ימי גיבוש ן odt הכרות עם ענף אירוע השטח והאקסטרים. חתונות, בר מצוות ואירועים פרטיים שונים: ארגון והפקת אירועים פרטיים, אירועי קונספט, נכרות עם עולם האירועים הפרטיים והטרנדים החדישים בענף. שיווק אירועים: אינטרנט, פייסבוק, מדיות שונות, שימוש באביזרי קד”מ. הקמת עסק בתחום האירועים: עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע”מ. אירועי קד”מ ויח”צ: אירועי קידום מכירת ואירועים לצרכי שיווק ,השקה והגברת מכירות. סיורים בשטח: ביקור בחברת השכרת ציוד, ביקור בגני אירועים ובאולמות , ביקור בתערוכת אירועים, ביקור בחברת הגברה גדולה ועוד…
משך הלימודים: תכנית חד שנתית שתתקיים בימי ג’ בהיקף של 180 שעות הכוללות 40 שעות סיורים ועבודה מעשית.
שכר הלימוד: לקבלת מידע לגבי שכר הלימוד יש לפנות למרכז המידע.
תעודה: לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת סיום מטעם אוניברסיטת חיפה, לימודי המשך ולימודי חוץ.
|
ליתר פרטים מכללת סטרים
046435555
التسجيل للدورة